Tuesday, October 16, 2012

A Few Of Our Precious Cutie Pies..

Eva and her son Merlin admiring the burung tiong perched on the clothes hanger.

Momo relaxing at the corner of the staircase.

Libby's pose..for Fateen..we know you rindu her so much!

Eva lagi interested in the birdie more than the biscuits!

Lady Yoda mengelamun rindu kat Banun..:)

Simba's favourite siesta spot..Simba abang Merlin

11 comments:

Cat-from-Sydney said...

Whoa! Ramainya dah sedara mara kat Kuantan ni. Gebu-gebu semuanya. purrr...meow!

rohaizahabas said...

macam mana lah akak boleh kenal yang mana satu simba,yang mana satu lady yoda dan lain lain tu..they all look alike laa

mamasita said...

Cat-from-Sydney..
Ni Lady, Libby, Momo, Eva, Merlin and Simba.
Nanti I tunjuk gambar Casper, Rocky, Oscar and Abby..ada 10 Persians semuanya..bila gi vet pokai jugak, but kitaorang sanggup bergadai bergolok for them! purrr..meeeoww!

mamasita said...

Zah, dalam gambar they look the same tapi they all look different..senang nak recognise.
Simba long-haired..macam anak lion and besar.Lady Yoda short-haired and kecik sikit.
Adoi Zah..kitaorang sayang all of them sangat2! :)
Tiap2 malam, many of them sleep in my room..pintu bilik memang tak tutup for them to keluar masuk.
Momo baru sihat from inner ear infection..dia tidur with my daughter..^_^

kak ja said...

Kak Uda, nnt I post pic tucen setinggan yg panggil I "Mak Ngah".. tp tucen tu tak chantek ponn.. x mcm tucen2 K Uda

kak ja said...

Kak Uda, nnt I post pic tucen stinggarden yg panggil I 'Mak Ngah' tu, tp tucen tu tak cantik mcm tucen2 K Uda..

burung tiong tu kaaann..

Unknown said...

Bestnya tengk kucing ni... walaupun ereen geli kucing but yours all comel2....! Take care Kak Huda..

ben said...

Ye lah ... at a glace, all look the same to me gak! Only the sharp-eyed can differentiate one from another.

mamasita said...

Kak Ja..biasanya,semua kucing2 cantik.
Itam meletet pun I kata cantik.
So I am sure kucing you pun lawa jugak laah..^_^
Ha ah..burung tiong..'mmmm' kata Eva..:))

mamasita said...

Mummy Chop Mint.
Doc, thanks!! You take care too!:)

mamasita said...

Bang Min..if you tengok personally, they are all different..really berbeza keterampilan masing2.

I tak sharp-eyed..betul..rupa diaorang lain2.
^_^

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.